twitter
 
 
 

Veelgestelde vragen

Waarom registreren?

Sommige informatie op de website van de VGN is alleen bedoeld voor leden; organisaties die bij de VGN zijn aangesloten. Bijvoorbeeld: bepaalde publicaties en lobby-brieven. Daarom staat sommige informatie op het besloten gedeelte van de site. Medewerkers van VGN-leden kunnen zich gratis registreren.

Wie kan zich registreren?

Medewerkers van organisaties die bij de VGN zijn aangesloten kunnen zich registreren. U kunt zich alleen registreren met uw zakelijke e-mailadres. De domeinnaam van uw organisatie moet in dat e-mailadres staan. Bijvoorbeeld: j.jansen@naamzorgorganisatie.nl.

Ik heb me geregistreerd maar nog geen bevestigingsmail ontvangen.

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom u geen bevestigingsmail van uw registratie heeft ontvangen:

  • De bevestigingsmail is tegengehouden door het spamfilter van uw mailserver. Kijk in uw spambox of neem contact op met uw systeembeheerder.
  • U heeft gebruikgemaakt van een privé-mailadres. Alleen e-mailadressen met het domeinnaam van een van onze leden worden geaccepteerd.
  • Uw organisatie is geen lid van de VGN. Alleen medewerkers van VGN-leden kunnen zich registreren.

Zijn bovenstaande oorzaken niet van toepassing? Neem dan contact op met webmaster@vgn.nl.

Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?

Met uw gebruikersnaam (uw e-mailadres) kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via www.vgn.nl/wachtwoordvergeten. Na enkele seconden ontvangt u een nieuw wachtwoord in uw e-mail. Als u eenmaal ingelogd bent, kunt u via uw profielpagina dit wachtwoord wijzigen.

Ik krijg de melding: de gebruikersnaam en/of wachtwoord zijn niet correct.

U heeft de verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord gebruikt. Uw e-mailadres is uw inlognaam. Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u een nieuwe opvragen via www.vgn.nl/wachtwoordvergeten.

Waarom is mijn registratie geweigerd?

Het besloten gedeelte van de website van de VGN is exclusief bedoeld voor medewerkers van organisaties die bij de VGN zijn aangesloten. Daarom worden alleen registraties geaccepteerd die gemaakt zijn met een e-mailadres die de domeinnaam van een VGN-organisatie bevat. Privé-adressen of e-mailadressen van organisaties die niet bij de VGN zijn aangesloten, worden niet geaccepteerd.

Ik kan niet meer inloggen terwijl ik wel een account heb.

Als u langer dan een half jaar geen gebruikt hebt gemaakt van uw account, wordt deze gedeactiveerd. Dit kunt u verifiëren via http://www.vgn.nl/login. Als u daar uw inloggegevens invult en dan de melding krijgt: ‘Uw account is niet meer actief omdat er langere tijd geen gebruik van is gemaakt. Klik hier om uw account te activeren. U ontvangt dan een mail met een link om uw account weer in gebruik te nemen.’, dan is uw account gedeactiveerd. Klik in dat geval op de link in de melding en volg de aanwijzingen. U kunt ook contact opnemen met webmaster@vgn.nl.

Ik krijg de melding dat mijn e-mailadres al bekend is. Wat moet ik nu doen?

Als uw e-mailadres al bekend is, dan heeft u al een account op het besloten gedeelte van de VGN. Het kan zijn dat u uw wachtwoord niet meer weet. U kunt gemakkelijk een nieuw wachtwoord opvragen via www.vgn.nl/wachtwoordvergeten. Binnen enkele minuten ontvangt u een nieuw wachtwoord in uw e-mail.

Het kan ook zijn dat uw account niet meer actief is. Als u langer dan een half jaar geen gebruikt hebt gemaakt van uw account, wordt deze gedeactiveerd. Dit kunt u verifiëren via http://www.vgn.nl/login. Als u daar uw inloggegevens invult en dan de melding krijgt: ‘Uw account is niet meer actief omdat er langere tijd geen gebruik van is gemaakt. Klik hier om uw account te activeren. U ontvangt dan een mail met een link om uw account weer in gebruik te nemen.’, dan is uw account gedeactiveerd. Klik in dat geval op de link in de melding en volg de aanwijzingen. U kunt ook contact opnemen met webmaster@vgn.nl.

Hoe kan ik mijn wachtwoord, e-mailadres en andere gegevens aanpassen?

Op uw profielpagina kunt u uw persoonlijke gegevens aanpassen. Ga daarvoor naar www.vgn.nl/profiel/bewerk.