twitter
 
 
 

De VGN wil leden inspireren, informeren en ondersteunen om hun werk voortdurend te verbeteren. De kwaliteit van bestaan van de cliënt staat daarbij centraal. De relatie tussen professional en cliënt is dan essentieel.

Jongen met een beperking lachend in een rolstoel. Een vrouw lacht en zit knielend naast hem.

Laatst toegevoegd

De zorg voor mensen die niet meer thuis kunnen wonen is steeds meer maatwerk. Goede zorg is niet alleen veilig, maar ook gericht op de wensen en...
29 maart 2017
De VGN organiseert in april en mei vier regionale bijeenkomsten over ‘Teamreflectie’. Het gaat om het bieden van informatie en voorbeelden die...
16 maart 2017
Als vervolg op de landelijk informatiebijeenkomsten in januari/februari over het Kwaliteitskader 2017-2022 had de VGN in maart vijf regionale...
16 maart 2017
De VGN organiseert in april en mei vijf regionale bijeenkomsten over ‘Teamreflectie’. De eerste bijeenkomst vindt plaats op 29 maart in...
16 maart 2017
De VGN organiseert in april en mei vijf regionale bijeenkomsten over ‘Teamreflectie’. De eerste bijeenkomst vindt plaats op 29 maart in...
16 maart 2017
De VGN organiseert in april en mei vier regionale bijeenkomsten over ‘Teamreflectie’. De eerste bijeenkomst vindt plaats op 29 maart in...
16 maart 2017