twitter
 
 
 

De VGN wil leden inspireren, informeren en ondersteunen om hun werk voortdurend te verbeteren. De kwaliteit van bestaan van de cliënt staat daarbij centraal. De relatie tussen professional en cliënt is dan essentieel.

Jongen met een beperking lachend in een rolstoel. Een vrouw lacht en zit knielend naast hem.

Laatst toegevoegd

Nieuwsuur laat in haar uitzending van 13 november zien dat volgens de eigen rapporten van de Inspectie voor Gezondheidszorg en Jeugd (verder...
13 november 2017
Bij SOVAK stellen we onszelf steeds de vraag: ‘Wordt onze cliënt er beter van?’ Daarom vragen we regelmatig aan de cliënten wat zij en hun...
7 november 2017
Woensdag 1 november 2017 is bij Middin in Rijswijk ‘Ik doe mee! Samen sterk voor kwaliteit’ gepresenteerd. Tijdens een feestelijke bijeenkomst...
2 november 2017
Op 1 november as. laat de VGN samen met de andere coalitiepartners zien hoe gewerkt wordt aan kwaliteitsverbetering van de gehandicaptenzorg met...
27 oktober 2017
Het wetsvoorstel dat de Gezondheidswet en de Jeugdwet wijzigt, regelt verplichte actieve openbaarmaking van informatie door de Inspectie...
20 oktober 2017
Zoals bekend werkt de VGN met een commissie van deskundigen die het bestuur van de VGN jaarlijks adviseert over de voortgang van de waaier van...
12 oktober 2017