Nieuws van leden

Arbeidsmarktcampagne ‘Jouw plek bij Amerpoort’ van start

22 juni 2022

Amerpoort is op 21 juni gestart met de wervingscampagne Jouw plek bij Amerpoort! In deze campagne vertellen medewerkers Sanne, Nicole, Ada, Ruby, Mieke en Tosca over hún plek bij Amerpoort. Samen met cliënten laten ze zien waar het om draait in hun werk: een warm welkom, ontdekken, teamwork en leren & ontwikkelen. Deze verhalen staan centraal in vier persoonlijke video’s op www.werkenbijamerpoort.nl.

Campagne Werken bij Amerpoort

Jouw plek bij Amerpoort

De vier thema’s ‘warm welkom – ontdekken – teamwork – leren &ontwikkelen’ benoemen (nieuwe) collega’s als belangrijke elementen die ze herkennen in wat Amerpoort hen biedt. In de campagne verwoorden we dat als volgt: “Als professional bij Amerpoort ben je er voor cliënten. Voor Jip, die je met een dikke knuffel begroet. Voor Michiel, die vandaag wat extra aandacht nodig heeft. En voor al die anderen. Amerpoort is er voor jou. Wij ondersteunen je en geven je de ruimte. Zodat jij kunt ontdekken welke doelgroep en locatie bij jou passen. Zodat je kunt leren, ontwikkelen en doorgroeien. En je nieuwe collega’s? Die staan al klaar om je met open armen te ontvangen.”

Laagdrempelig solliciteren

Onze campagne uitingen zijn te vinden op onze vernieuwde site werkenbijamerpoort.nl en onze socials facebook, Instagram, LinkedIn en YouTube. Reageren kan heel laagdrempelig, via een terugbelverzoek of een appje naar onze recruiters. Geïnteresseerden krijgen vervolgens de ruimte om zich te oriënteren op een baan en doelgroep die bij hen past. Coördinerend begeleider Sanne Sijbesma: “Ik raad je aan om eerst eens gezellig bij ons op de koffie te komen en voor jezelf te kijken of de match er is.”

Creatieve samenwerking

De teams van recruitment en communicatie van Amerpoort vormden gezamenlijk het campagneteam en werkten aan het creatief concept en de uitvoering. Met de onmisbare bijdragen van onze grafisch vormgever Mark van Herpen, Wonderland Film, fotograaf Ineke Oostveen, tekstschrijver Annemiek During en online marketing bureau Hayona gaat Amerpoort nu van start met de campagne en breidt deze de komende tijd uit met meer verhalen en meer activiteiten online en offline.