Om deze website goed te laten werken plaatsen we functionele cookies. We plaatsen analytische cookies om te bepalen welke onderdelen van de website het meest interessant zijn voor bezoekers en marketingcookies om te meten of bezoekers onze advertenties op Google aanklikken. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens. Verder plaatsen we videocookies zodat bezoekers video's van YouTube op onze website kunnen bekijken.
Deze website plaatst functionele cookies die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten werken. Daarnaast plaatsen we analytische cookies om de website te kunnen verbeteren en marketingcookies om te meten of bezoekers onze advertenties op Google aanklikken. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens. Verder plaatsen we videocookies zodat bezoekers video's van YouTube op onze website kunnen bekijken. Je kunt hieronder cookies uitvinken die je niet wilt accepteren:
Heeft de organisatiecontext direct gevolgen voor het probleemgedrag van de cliënt? Het Centrum voor Consultatie en Expertise (CCE) kijkt in haar consultaties altijd breed naar de context waarbinnen probleemgedrag ontstaat. Ook de organisatorische aspecten blijven niet onbenoemd. 'Het getuigt naar mijn idee dan ook van grote kracht en geloof in de eigen organisatie om je organisatie als ‘cliënt’ te melden voor een CCE-consultatietraject.' Marly Jansen, CCE-coördinator, schrijft in deze blog over dat proces wat uiteindelijk moet leiden tot meer werkplezier van zorgprofessionals en meer welbevinden van cliënten.
Kennis en onderzoek
Toelichting VGN beschikbaar
Bij dit CAO-artikel is een toelichting van de VGN beschikbaar. Als u werkzaam bent op het gebied van HRM of directie bij een organisatie die lid is van de VGN, kunt u rechten aanvragen om deze toelichtingen bij de CAO-artikelen te raadplegen.